Archiwum październik 2014


paź 22 2014 Co mi da przeczytanie tego przewodnika ?
Komentarze: 0

Sposoby promocji swojej strony w internecie są różne. Jest to temat rozległy oraz nie mający jednoznacznie określonego końca. Trzeba jednakże zatrzymać się przy nim i rzucić okiem na sprawdzone metody, jakie pozwolą uzyskać przypuszczalnych gości. Będąc moderatorem na jednym z największych forów w naszym kraju, miałem okazję wziąć udział w pewnej dyskusji, która – biorąc pod uwagę nie największe zainteresowanie użytkowników działem – okazała się dobrym materiałem na dłuższą rozprawkę. Chciałbym zaprezentować Wam najlepsze, sprawdzone metody, patrząc na nie subiektywnie. Wartościowe i unikalne treści Jest to podstawowy element, od którego musimy rozpocząć własną pracę z promowaniem własnej strony. Jeżeli treść nie będzie zaspokajać potrzeb klientów, do czego mamy ich kierować? Dla wielu redaktorów, blogerów, czy amatorów prowadzących swoje serwisy największym mankamentem jest znalezienie tematu, jaki przyciągnie odwiedzających. Z tego powodu dogodnym zwyczajem jest zrobienie krótkiej analizy internecie, z ołówkiem oraz notatnikiem, szukając trudności nierozwiązanych albo tych, których opis zostawia wiele do życzenia. Najlepiej jest postawić się w roli zwykłego internauty, jaki marzy o tym, żeby odszukać przystępne wyjaśnienie nurtującej go sprawy. Piszmy z sensem, ale też poruszając najbardziej unikalne wątki. Pozwolę sobie przytoczyć parę zdań Sebastiana z jego wpisu “trzy elementy strony, jakie wpływają na Twoją pozycje w wyszukiwarkach“, trafiające, wg mnie, w samo sedno tematu. Dobrym ćwiczeniem redaktorskim może być czynny udział w forach tematycznych, dotyczących Twojej dziedziny. Odpowiadaj na posty innych klientów oraz formułuj nieużywane zapytania. Niektóre fora umożliwiają wstawienie linku do witryny w polu, gdzie użytkownicy forum umieszczają swój podpis. Jeżeli forumowicze uznają Cię za osobę wiarygodną i kompetentną istnieje spora szansa, że klikną z ciekawości w link prowadzący do Twojej witryny. Dodatkowo zdobycie linków wpływa pozytywnie na pozycje Twojej witryny w wyszukiwarce. W przypadku promocji w Internecie niezwykle ważne jest odpowiednie zarządzanie swoją reputacją. Raz zdobyte zaufanie internautów oraz klientów, oparte na szacunku oraz wspólnych korzyściach, będzie długo procentować i przynosić pozytywy Twojemu sklepowi. Mailing. W okresach wzmożonego zapotrzebowania na bardziej intensywną promocję skorzystać trzeba także z mailingu, który jest skuteczną metodą dotarcia do pożądanej grupy przypuszczalnych Klientów, poprzez określenie grupy odbiorców, ich wiek, płeć, wykształcenie, branże. Dużo na ten temat poczytasz na blogu: http://sem-studio.pl